کاشت سینه – نه فقط برای ستارگان سینما دیگر

ایمپلنت سینه یک روش جراحی رایج است که شامل کاشت یک پروتز پزشکی است که شکل را تغییر می‌دهد، جایگزین می‌کند یا سینه‌ای را در جایی که قبلا وجود نداشت ایجاد می‌کند. این دستگاه ها معمولاً حداقل تا حدی از سیلیکون ساخته می شوند. بسیاری از پروتزها از یک پوشش خارجی سیلیکونی با ژل سیلیکون در مرکز تشکیل شده‌اند، با این حال برخی از ایمپلنت‌ها فقط یک پوشش سیلیکونی دارند و مواد دیگری مانند سالین، ایمپلنت را پر می‌کنند.

دستگاهی که به درستی کاشته شده است مانند یک سینه طبیعی و طبیعی به نظر می رسد. ایمپلنت دقیقاً مترادف با بزرگ کردن سینه نیست که به دلایل صرفاً زیبایی انجام می شود. در عمل بزرگ کردن سینه از پروتز استفاده می شود، اما فقط برای بزرگ کردن سینه یا تغییر ظاهر سینه است، یا به این دلیل که یک خانم از اندازه طبیعی خود ناراضی است یا به دلایل شغلی. مدل‌ها و بازیگران زن اغلب این روش را انجام می‌دهند، زیرا شکل خمیده‌تر اغلب به کار بیشتر تبدیل می‌شود.

زنان معمولی و برخی از مردانی که پروتز سینه دریافت می کنند معمولاً به دلایل پزشکی یا روانی این کار را انجام می دهند. برخی از زنان با سینه هایی با اندازه های بسیار متفاوت از یکدیگر به دنیا می آیند که باعث خودآگاهی و خجالت زن می شود. زنان همچنین با سینه‌های تغییر شکل یافته به دنیا می‌آیند، گاهی اوقات به دلیل نقص‌های مادرزادی، یا ممکن است با سینه‌های طبیعی شروع کنند، اما یک تصادف بد ممکن است سینه‌های بسیار بدشکل یا حتی قطع شده داشته باشند.

یکی از علل شایع از دست دادن سینه که نیاز به تعویض دارد، ماستکتومی است. اغلب بهترین درمان برای سرطان سینه برداشتن کامل یا جزئی بافت است. کاشت اغلب همزمان با برداشتن بافت انجام می‌شود، اما گاهی اوقات پروتز به دلایل پزشکی باید بعداً کاشته شود، زیرا در برخی موارد ایمپلنت‌ها می‌توانند در برخی درمان‌ها اختلال ایجاد کنند.

مردان گاهی اوقات ممکن است به دلیل تصادف یا نقص مادرزادی نیاز به جراحی سینه داشته باشند، اما در بیشتر موارد، مردان ترنس‌جنسی برای کمک به تکمیل انتقال از مرد به زن، ایمپلنت می‌کنند. بسیاری از ترنس‌کشوال‌ها دریافت اعضای بدن با جنسیت انتخابی خود را برای سلامت روانی خود بسیار مهم می‌دانند. علیرغم اخباری که در مورد جدیدترین خرگوش یا بازیگر زن پلی بوی که سینه های بزرگتری دارد، بیشتر افرادی که این عمل را انجام می دهند به دلایل شغلی یا غرور این کار را انجام نمی دهند. آنها از پروتز سینه برای بازگشت به حالت طبیعی یا اصلاح بدشکلی یا ایجاد سینه در جایی که قبلا وجود نداشت استفاده می کنند. پس از عمل، اکثریت قریب به اتفاق بیماران بهبود عزت نفس را گزارش می کنند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فرمایید : https://lipomaticiran.com/breast-prosthesis/


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *